1323 XP
42 inlägg
Ni får ursäkta min förvirrande tråd. Ämnet var om Skype med fuska.nu, "angående" i rubriken och vad folk tyckte om V5.
The_new_cake skrev:
Personligen tyckte jag att designen på V5 var alldeles för mörk, annars var det mesta ganska likt nu (bortsett från designen så är det ytterst små skillnader).
Det är Skype-tillägget som tolkar dessa datum som nummer. Fuska.nu har väl inte så mycket att göra med det - utan det är Skype som tolkar om det hela. Fuska.nu skulle väl däremot kunna försöka skriva om datumen på annat sätt så de inte blir nummer.
Moderatorerna bannlyser inte "angående" i trådtitlar. Det är medlemmar som störde sig på att moderatorerna valde att använda sig av just ordet "angående" i alla trådtitlar de skapade. Moderatorerna tog det hela väl hårt - och istället för att sluta använda sig av det så började de fundera på en bannlysning av ordet.
Citerar denna man, då summeringen är relevant för svar:
Jag använder Opera. Så jag kunde avaktivera Skype för just denna sida. =)
Jag har en sista fråga, ber om ursäkt om jag borde ställt den i en specifik tråd, eller så. Hur som helst; kan man få sidan att bli centrerad? Just nu hänger den längst till vänster.
Tack för alla svar!
ajfån