5294 XP
472 inlägg
Mal_ganis skrev:
Your point being? Jag antog att du inte var smart nog att googla skiten eftersom du inte hade skrivit att du gjort det. Därefter så visste jag inte om det gick att länka till en engelsk sida för att majoriteten av folket jag länkar åt kommer med kommentaren "va..... dä ä engleska ja ftr lksom inte"
Därför var jag snäll att googla det åt dig och översätta engelska till svenska som den snälla person jag är. Om du ska klaga kan du ju skriva vad du faktiskt försökt med för att lösa problemet istället för att få svar som du redan hittat själv.
Problemet är?
Jag var inte ute efter en diskussion om det är det du hade i tanken... Jag tyckte bara att det var lite udda att någon som tydligen inte har en blekaste aning om vad det gäller, kopierar texten rakt av och sen översätter. Jag ser då ingen mening med att svara om man själv inte har någon erfarenhet om ämnet.
För övrigt är jag inte den vanliga P12an som är för lat för att googla skiten själv utan jag gör det först och om jag inte hittar något vettigt eller blir tveksam/osäker så frågar jag här. Jag har kollat ett flertal sidor, och ja jag är fullt läskunnig när det gäller engelska, och jag fick då en hel del olika sätt att bli av med skiten. Det var där jag blev osäker och bestämde mig för att se om någon här kunde ge mig ett svar.
By the way, "ditt" tips testade jag redan innan jag gjorde tråden och jag har fortfarande bara 1 folder som heter ModWarfare. Det här är då den största anledning till att jag skapade tråden.
What can i say i´m a bad man.