Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Är lockerz pålitliga?

10/06 -12 11:53 MrSniffe

MrSniffe

172 XP 32 inlägg

Precis som rubriken säger, är de pålitliga? Är allting gratis?

Om tråden är felplacerad (som den antagligen är) så flytta gärna på den!

10/06 -12 13:50 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Housecat

Jag å mina polare har iaf fått våra grejer (tröjor, spel typ)

10/06 -12 13:53 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Det jag anser om Lockerz är att om de skulle varit lurendrejare så borde de blivigt redigt stämda vid det här laget. Lockerz var ju som mest populärt runt 2009 så jag skulle nog sätta en tjuga på att det inte bör vara någon fara med dem, du förlorar som sagt inget mer än ett par minuter per dag.

Ser heller inget genom deras Terms of Usage som verkar förövrigt skumt. Jag säger tuta och kör med varsamhet som med alla liknande tjänster. Känns något för bra för att vara sant lär det nog vara det, nu är det ju så att det tar ett bra tag för att få några ordentliga prylar, men om du tycker det är värt det så är det väl bara att testa.

Bör tillägga att jag vill inte lova någon garanti med det jag säger ovan, angående mitt eget omdöme så håller jag mig undan från dessa sorts sidor bara av anledningen till att jag inte gillar hur systemet är uppbyggt. Dessutom så har jag redan ett jobb.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

11/06 -12 08:10 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Personligen så undviker jag sådana sidor, säkra eller inte. Att få saker, som vanligvis skulle kosta en hel del, gratis känns lite luddigt i mina öron, och det har det gjort i alla åren.

T.ex Det tyska nätföretaget Planet49 som, om man har en helvetes massa tur, ger dig saker i utbyte mot reklam i mailen. Dock har jag har bara hört en ytterst liten majoritet som faktist fått grejerna. De andra får bara mailen/brevlådan sprängd med spamreklam. Jag är medveten om att Planet49 är svartlistad på ett X antal affärsblad så jag vet vad jag pratar om.

So the conclusion is: meh, jag föredrar att faktist KÖPA sakerna. Då är det iallafall hyffsat stor garanti att man får sakerna, no bullshit.

What can i say i´m a bad man.

11/06 -12 18:29 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1889 inlägg

De har oftast nästan inget på lagret och du kan tjäna mer pengar med konventionella jobb. Men om du vill ha en lockerz t-shirt så är det ok.

16/06 -12 12:50 FIQ

FIQ

7471 XP 621 inlägg

Lockerz funkar, men det är inte värt det.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar