7979 XP
560 inlägg
boddi88 skrev:
Jag undrar samma sak... Och så verkar det som om iaf spel moderatorerna är väldigt slöa, det kan ta nästan 1 månad för fusk att bli godkända/icke godkända. Jag har hört att det bara är några moderatorer som håller på att godkänna fusk/spel.
Alla gör saker, det håller jag koll på. Dock är det segt, ja. Men det finns inget jättekrav att göra någonting massivt heller när det kommer in två spel per dag och två fusk/en recension i veckan.
MrSniffe skrev:
DarknessSky, kan du på något sätt visa hur många visningar sidan fått de senaste dagarna?
Nej, inte ens FIQ har tillgång till den statistiken. Däremot kan vi be FL-net om siffrorna om det vore av intresse?
MrSniffe skrev:
Btw. Har haft flera användare på sidan tidigare, 2009 (då jag var som mest aktiv) kommer jag ihåg att det var ett sjukt aktivt forum på sidan. Det har gått lite trögt för sidan de senaste två uppdateringarna (versionerna), fattar dock inte varför de inte gillade dem...
För att det är nytt.
Vi har saker på G, vi planerar för fullt, vi gör vad vi kan för att ta oss framåt. Men det är tungt, för vi är 9 ungdomar (aa, RD och GM räknas som ungdomar) som har fullpackade liv och arbetar under vårt privatliv helt gratis. Men tro mig, får vi lite motivation och hjälp/stöd från alla er medlemmar lovar jag att vi kan göra saker snabbare än annars.
http://open.spotify.com/user/forsafor...
Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww