Först och främst vill jag att ni ska vara medvetna om att jag vet att detta kommer att tas som en irriterande tråd som exempelvis liknar meddelanden som småbarn skickar till moderatorerna om "varför blev inte mitt fusk godkännt???!!". Jag har dock inget emot att tråden låses i detta fall då jag bara vill påpeka något som relaterar till detta.
Sedan jag för första gången blev medlem på Fuska.nu 2010 så var det i syftet att skicka in fusk. Jag skickade in ett tiotal fusk till hemsidan då jag inte var ett dugg erfaren av Fuska.nus fusksystem över huvudtaget. När jag tillslut fick ett fusk godkännt var det dagen efter att jag hade skickat in det sista fusket jag hade i bakhuvudet, vilket var detta. Jag fortsatte efter detta att skicka in så mycket fusk jag kunde men de flesta nekades. Nu, efter två år och ett års inaktivitet har man mer erfarenhet om varför de inte blev godkännda, men det är inte detta jag vill komma till. För 2 år sedan var Fuska.nu som omtalat mycket mer aktivt är det är nu. Det strömmade in nya medlemmar varje dag som skrev i forumen och skickade in fusk och tester då jag antar att man fick de godkännda lika snabbt som jag, då.
Efter att V4 övergick till V5 försvann nästan allt detta och då verkar det som att det även försvann lite av moderatorernas aktivitet med att godkänna fusk och tester. Man kan dock förstå det tack vare att aktiviteten började ta sitt slut och allt mindre och mindre började skicka in fusk så detta blev väl antagligen ovanligare. Många gillade inte disignen så de drog sin väg helt och hållet, liksom jag. Nu när jag är tillbaka har jag då upptäckt en otroligt stor skillnad mellan V6 och V4 när det gäller fusk och test godkännande. Man har anlitat fler och fler personal men ändå har det bara blivit sämre och sämre med godkännande av fusk och tester vilket är konstigt då man kan tycka att i detta fall är fler bättre än mindre.
Jag skickade in ett test den 27/6 2012 och har ännu inte fått något svar från någon spelmoderator om ett godkännande/icke godkännande. Det jag tycker är så konstigt är att man inte ens ser att det är flera av de ansvariga som inte är aktiva och kan godkänna fusk och tester vilket är deras jobb. Om man tar sig an denna plats så skulle jag i alla fall tänkt efter om jag verkligen skulle orka med att godkänna varje dag och kunna prioritera att godkänna fusk och tester när jag loggar in. Flera gånger ser att spelmoderatorer loggar in utan att någon gång ens titta få fusklistan som tydligen måste växa för varje dag även fast inaktiviteten är stor. Jag har förståelse för att ansvariga inte BARA kan hålla på och godkänna fusk och tester varja dag men någon motta får det väl vara!
Det var bättre förr.
(:=
):=
|:=