3840 XP
1019 inlägg
MartinMilk skrev:
Kul att du vill hjälpa andra. Men personligen så tror jag inte att några nybörjare ens bryr sig om forumet eller att gå med i klubbar. Men vem vet. Btw varför har du en text på din press om vad man ska tänka på när man skickar in speltester? Du är väl inte ens moderator i den kategorin.. Eller ens någon i överhuvudtaget för den delen.
Nej, du har rätt jag är varken spelmoderator eller forummoderator på sidan. Syftet med klubben är för att hjälpa interesserade medlemmar som känner sig osäkra med något på sidan. Detta kan man framförallt se i forumsektionen då trådar placeras fel, nästan varje dag detta sker. I spelsektionen hittar man väldigt dålig kvalité på fusk och recensioner, nästan vartannat fusk, faktiskt. Om du bara kollar på lite fusk och recensioner till ett valfritt spel kan du troligen utan tvekan finna mycket dålig kvalité på dessa.
Angående min presentation: I spelsektionen hittar man så mycket 'skräp' som aldrig ens förtjänar att få bli publicerade på sidan. Jag tror att jag har anmält upp emot 30-35 av dessa och det gör att man känner besvikelse över att en sida som Fuska.nu innerhåller en sådan dålig kvalité på fusk och recensioner. Jag vill hjälpa och liva upp sidan igen, genom att hjälpa inskickaren med tips på hur man gör bra fusk med bra kvalité om att skicka in fusk.
Klubben är frivillig. Om man på något sätt inte gillar den behöver man inte kolla 'åt det hållet', helt enklelt.
(:=
):=
|:=