9643 XP
820 inlägg
gosseN skrev:
Jag anser inte att formula1 är så krävande och före du kallar mig för idiot och säger att vrida på en ratt medans du håller inne en hård pedal så sa faktiskt ts att motorsport är en riktig sport inte som fotboll.
Som sagt, det räcker med att du ska köra ett rally innan du kan snacka om saker du inte förstår dig på. F1 är väldigt krävande för både kropp och sinne, testa själv med att växla mellan 100-350 km/h och accelerationer däremellan.
Grabbarna som kör går genom hård träning för att kroppen ska kunna klara av de krafter som du får mot dig.
Fysiskt krävande = Utmattad? Bitch please lär er något.
Daxter_SSJ4 skrev:
Standardsvagnsracing, GT-racing, sportvagnsracing, truckracing och antagligen några fler jag inte vet om.
Som du sa, alla de grenarna är inte allt för välkänt inom media och därefter hålls det mest lokala anordingar för de grenarna.
Men du har fel även där, vad händer om något går snett? Har du kört i diket någon gång? Visst kan jag betvivla det med ditt brist på körkort men jag kan ju undra om du upplevt det? Att crasha mellan 70-120 km/h är allt annat än en lite puff och sen är allt över.
Som försvar kan jag ju säga att golf inte är krävande (bara slå på en boll hurr durr) eller?
People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.