Hallå där!
Jag har under mina år varit en hyffsat aktiv och alldaglig människa som har bra sällskap när det gäller vänner och familj, och mitt humör är allmänt bra. Dock så har jag på senaste tiden börjat svettas otroligt mycket, även under låg prestation. Detta är en högst jobbig situation eftersom att jag själv avskyr lukten och utseendet av att inte vara fräsch.
Jag lite av en hopplös perfektionist och kombinationen mellan mitt problem och min personlighet är ett rent helvete. Detta gör mig också väldigt osäker på mig själv för att jag mentalt tänker att alla försöker undvika mig då jag svettas och detta leder sedan till att jag mår psykiskt dåligt.
Är det någon här som har samma problem eller finns det någon här som kan komma med råd till hur jag ska bli av med det eller åt minstone minska det?
Jag är väldigt hygienisk av mig så jag duschar varje dag, jag använder både parfym och deo(antipersperant samt transparant), min kroppsbyggnad är nog lite av en vanlig svenson och jag använder vax och hårspray till håret.
De ställen på kroppen som lider av mest svett är i stort sett hela ryggen, men det börjar oftast från ryggradens mittpunkt ner till svanskotan och sist ansiktet. Men ansiktet kommer i vanliga fall när jag pressat kroppen en aning mer så det känner jag är normalt.
Tack på förhand, hjälp uppskattas otroligt mycket!
What can i say i´m a bad man.