Hallå där! Jag har nyligen börjat mitt första år på gymnasiet och jag har funderat lite på om vi kanske ska börja en Fuska.nu kanal där jag hostar en nyhetsserie där jag tar upp nyheter inom fusk, forum och möjligtvis klubbar samt att jag väljer ut vissa nyheter som jag sedan går lite djupare in i och delar med mig av mina tankar och åsikter om ämnet. Detta projekt kommer också innehålla intervjuer med diverse medlemmar från fuska.nu via Skype, där vi tar upp frågor och ytterligare info om det relevanta.
Detta projekt har jag framför allt 3 anledningar till att jag vill starta.
1. Det är ett bra sätt för mig att utveckla mig inom talförmågan samt användning av diverse inspelningsprogram och editing.
2. Jag ser goda möjligheter i att få Fuska.nu mer uppmärksammat av nytt folk.
3. Det skulle underhålla mig under den tiden jag inte har något att göra.
Då återstår frågan då. Är detta en bra idé? Ni får gärna ge mig kritik om hur man kan förbättra mina idéer och om ni inte gillar det så får ni hemskt gärna förklara vad ni tycker borde ändras.
Jag vill också bara säga att användarnamn kommer INTE att censureras, det vill säga när ni gör trådar eller annat som jag anser som en nyhet så kommer jag nämna vem det är som t.ex har skapat tråden.
Var snäll och tyck till medlemmar på Fuska.nu!
What can i say i´m a bad man.