Har haft problem med min nya dator ett tag nu. Hade problem innan men det fixade sig. Har fått nya problem nu. För det första när jag använt datorn i 10 min eller så,fryser den. Ibland när den frusit får jag BSoD men den är nästan aldrig. Den fryser när jag surfar ibland oxå. Sen när jag trycker på musen när datorn är på vänteläge så börjar datorn jobba men inget händer på skärmen och startknappen blinkar bara som om den var i vänteläge. Så måste man stänga av skärmen och datorn och vänta i 10-20 min. Men när jag stänger av datorn måste jag hålla inne startknappen tills den stängs av. Sen när jag väntat och startar så blinkar inte startknappen men inget händer på skärmen. Dock så är Windows inte riktigt säkert vad jag vet. När jag köpte datorn hade den inget Windows. Men jag flyttade min hårddisk från min gamla dator men det gick att registrera på denna datorn. Men det kanske är något annat fel. Och det sista är att när jag startar datorn så står det "Loading Asus Express Gate. Asus Express Gate installation is incomplete". Fast den startar helt normalt sen. Vad kan jag göra åt detta?
Tack för snabba svar
Fucking weebs...