Jag tar just nu in personer på listan
Efter att ha funderat på titeln och innehållet så att den inte bryter några utav forumets regler, så har jag bestämt att gå med en enkel titel och lite mer information här.
Nå, som titeln beskriver så vill jag att ni gör ett inlägg här om en bild som handlar om pokémon jag skall rita åt er. Det får inte innehålla något som bryter mot fuska.nu's regler http://fuska.nu/regler.php och en per person tills eran respektive bild är färdig. jag kommer ha listan uppdaterat regelbundet.
Varför gör jag detta och varför vill ni att jag ska måla / rita bilder åt er?
under några år nu har jag lite svårt att motivera mig själv att göra eget arbete, och det som fick igång mig att öva var när jag gjorde en ganska lik tråd för några år sen på det gamla forumet.
jag kan ge er några smakprov på hur det ungefär kommer se ut och hur min stil är.
Jag gör allt i MSpaint så tyvärr inga flashiga effekter osv =p Och ni får naturligtvis dela med er av era egna bilder här, som ni själva har gjort! det är alltid kul att titta på dem.
Lista på vad jag skall gör härnäst:
Scyther (klar)
Togepi äter sushi
Lino one med halsband som det står ricky
Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.
Jag ritar vad ni vill om pokémon
1315 XP
15 inlägg
Svara
Hoppa till forum
-
Fuska.nu
Spelnyheter -
Fuska.nu
Spelnyheter -
Fuska.nu
Spelnyheter -