Fick mitt slutbetyg för den här terminen för svenska idag
Det första vi gjorde när jag började 8an var att vi läste en bok och sen svara på frågor som vi fick en data till att leta upp svaren jag trodde inte vi skulle få betyg på något sådant jag vet att jag var dum som trodde det men iaf fick ett E. Jag bestämmde mig då för att förbättra detta vilket jag gjorde på de 2 nästa proven/uppgifterna fick jag 2st An på.
Så ett E+A+A och det avrundade hon till ett D så det jag undrar är har hon avrundat rätt? Tycker jag iaf borde få minst ett C för ett E och 2An när jag fick betyget sa hon att hon hade höga förväntningar på mig och ville att jag skulle förbättra
mina betyg
Tills 9an hur ska jag göra det när spelar ingen roll hur många An jag får eftersom det där Eet i början kommer följa med hela tiden?
Vill även påpeka att på den första uppgiften fick min kompis F hon sa att han fick göra om så frågade jag frågade om jag också fick göra om det fick jag inte min kompis fick ett B+A+B han fick B i slut betyg
Hade jag också fått ett F på första kunde jag gjort om och fått ett a alltså 3st A och fått A i betyg för terminen är det verkligen rätt?
Nej jag gråter inte över att jag inte fick ett D men liten små sur blev jag iaf för andra som fått 3st C fick högre betyg än mig.
Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.