9643 XP
820 inlägg
Forza skrev:
Tack för svar har provat de mesta, hittade UPnP provade stänga av den utan något resultat och de där med web accerator är de nått man installerat för isf har jag inget sånt. har provat 3 olika webbläsare (dock haft de sedan tidigare)
Tex vilka program? och de där strypt med någon anledning vad kan de vara om de tex är ett virus hur löser jag det? kör ju avg dagligen och den har inte hittat något dock använder jag inte brandväggen från den.
Web acceleratorer är en proxy som ser till att du kommer åt hemsidor snabbare, de installeras ja.
Program såsom Steam, utorrent, Origin, saker som tar upp bandbredd.
Strypt blir du om du har förbrukat din maximala bandbredd som du betalar för. Exempelvis om du har förbrukat 40GB trafik när du betalat för 30GB blir du säkerligen strypt för resten av månaden.
Personligen tycker jag inte om AVG med anledning till att det inte gett mig ett skit när jag scannar.
Ladda ned Spybot - Search & Destroy och kör igenom datorn med den, den kommer hitta ev. trojaner som du har på datorn. Hemsidan är
http://www.safer-networking.org/ var noga med att
inte ladda ned SpywareBot från .com versonen, då detta är ett rogue antispyware. Notera att Spybot S&D INTE är ett antivirusprogram.
Edit: Läste på en del forum, det verkar som om många har samma problem. Rensa cache om du får det ofta samt refresha, irriterande ja men det verkar vara ett fel från googles sida, inte våran..
Senast redigerat 24/01 -13 23:18
People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.