Hej jag har ett nyårslöfte att komma i form och då menar jag allt jag har börjat äta nyttig mat(nyttigare iaf) börjat springa ute i skogen och tagit mina studier på allvar nu är det bara en sak som fattas jag vill få mer muskler men jag har inte tid att gymma pga skolan, träningar,läxor etc så jag kom då på att jag kunde träna hemma varje dag före jag ska sova eller när jag har ledig tid. Men de ända övningarna jag vet är situps och armhävningar så jag undrar om det finns någon slags tränings blogg eller liknande med klipp där de visar och berättar hur man utför övningar. Kommer även ihåg att det fanns massa tränings appar på appstore men inget jag laddade ner. Jag är varken smal eller spinkig jag är rätt så välbyggd men vill bygga ännu mer jag är 170 och väger ca 70 kilo jag är ganska tung men inte alls tjock eller knubbig. Så om ni har något tips på bloggar, appar,videoklipp etc eller har några övningar ni brukar använda så skriv gärna. Kan ev köpa något redskap som vikter eller liknande.
Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.