11417 XP
452 inlägg
MartinMilk skrev:
Det är dock inte medfött att man kan skriva koder. Varför vi kommer med idéer är för att kreativiteten hos dom som håller i fuska verkar vara på -300 just nu.
Alltså, jag tycker den här diskussionen (och det här inlägget framförallt) är så idiotisk så jag vet inte ens var jag ska börja.
Jag är säker på att de flesta av oss som just nu eller någon gång i tiden valt att under perioder dedikera våra liv åt fuska.nu är fantastiskt grymma och kreativa människor. Problemet är givetvis att det inte finns någon drivkraft till att lägga ner tid på det här. Ingen här har någon skyldighet att göra något. Vi har aldrig fått något tillbaka förutom nöjet att få vara delaktiga.
Så, drivkraft. får vi betalt av FL-Net? Nej. Jag la ner en lång vinter+vår på att utveckla v6 och min ersättning landade på 0kr. Inte ens kredd fick jag. En kul anekdot är att designbytet (v5->v6) blev omnämnt i Metro, helt utan designbytets så alltid ödmjuke utvecklares vetskap (jag är den ödmjuke utvecklaren). Kan sidan "komma till liv" igen då? Typ inte, är fortf övertygad om att fuska.nus koncept är totalt oattraktivt år 2014. Fast kanske bara är jag som har dålig koll, vet inte. Spelar och surfar nog för lite.
Förstår inte den här tråden. Vad gör ni här? Varför bryr ni er? Hur kommer det sig att ni tror att andra bryr sig?
Typ de flesta av oss som "håller i fuska" sitter på universitet och högskolor runt om i landet och är för upptagna med att vara vuxna och göra vettiga saker. Det är nog den huvudsakliga anledningen ändå
MartinMilk skrev:
Kakan, varför tänker ni som om det fortfarande var 2005? Fuska.nu behöver ett helt nytt upplägg och mening. Sidan kan inte handla om fusk längre för att det ska vara ett hållbart community.
Och trots denna insikt så sitter du på
Fuska.nu och tycker att vi är okreativa, lata, vedervärdiga människor som inte gör något. Vad vill du att FIQ m.fl ska göra då? Ändra inriktning så att sidan handlar om tåg?
Köp en domän och gör en community av de fantastiska idéer som du tänker att ingen annan erbjuder. Fyll internets tomma hål. Ta över de öppna mål där Fuska.nu inte lyckas leverera! Eller något
MartinMilk skrev:
och kommer med ursäkter som att ''det tar på servern'' lol
Åh vad jag fick underbara flashback av det här <3
PS. GM OCH FIQ JAG SAKNAR ER :(
Senast redigerat 25/04 -14 00:24