11857 XP
1498 inlägg
Mal_ganis skrev:
Amen vafan skojar ni eller? Du inser väl att samma efterfrågan har gjorts i flera tidigare trådar? Ni kan väl kolla där till att börja med och sammanställa det ni vet..
Vad är era "planer" egentligen? Att någon ska komma och slänga en planläggning i hand på er som ger en steg-för-steg hänvisning på vad ni måste göra?
Jag vet mycket väl att detta varit uppe tidigare. Men tänkte informera om ändringarna i crewet i en tråd och passade även på att försöka slå ihop alla förslag i en tråd.
Markuz97 skrev:
Det man skulle kunna göra, nu när det inte finns så många aktiva medlemar, är att anlita folk som dagligen lägger till nya fusk och speltester på sidan. (Självklart ska medlemar fortfarande kunna skicka in fusk och speltester.)
Annars så kan man ju alltid göra reklam för sidan och försöka locka tillbaka inaktiva användare.
Frågan är ju vad folk vill ha för detta? Med reklam så tror jag inte FL-Net är så taggade på att lägga pengar på annonsering.
MartinMilk skrev:
Ändra namnet på hemsidan
Det är något jag själv tänkt på eftersom spelfusk inte längre är så populärt med tanke på alla onlinespel.
MartinMilk skrev:
Aktiviteten hos moderaterna måste ökas markant.
Det har varit uppe i ledningen och diskuterats kring vår insats.
MartinMilk skrev:
Bloggar är en viktig funktion!
Hm, bloggar? Kan nog få folk att bli mer aktiva men vet inte om det lockar folk men det är en bra idé.
MartinMilk skrev:
Ta bort klubbar
Klubbarna är väldigt väl använda av medlemmar som gillar RPG, verkar vara ett mycket lyckat koncept.
MartinMilk skrev:
Kul att Darkness sky är med i och diskuterar.
Du har helt rätt att det är fel, är det bättre nu? :)
bf22 skrev:
Jag gillar hela aspektet runt communityn, det bör framhävas mer att det finns.
Så snarare att man ska satsa på gaming överlag istället för enbart fusk?
MartinMilk skrev:
Sen tycker jag forumet bör bli mindre och ha tydligare kategorier.
Det var något jag själv tänkte på härom dagen. Ska titta närmare kring möjligheterna att flytta runt lite.
Senast redigerat 16/05 -15 00:44
Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.