10298 XP
1690 inlägg
För att besvara några av dina frågor:
Jag har inget vidare sällsynt direkt. Har en inplastad Metal Gear Solid Legacy Collection till ps3 som kan gå för en del pengar. Har även en Game Boy Advance SP limited groudon edition. Vet dock inte helt hur sällsynt det är. Har även en limited edition Gamecube med Resident Evil 4 skin och kontroll, vet inte hur sällsynt det är heller.
Jag har helt klart flest spel för Ps3, har nämligen uppemot 80 spel. Det är en konsol som är mycket lätt att samla för nu, eftersom spelen säljs rätt billigt överallt. Min samling är dock kvalitet över kvantitet, så jag köper inte spel bara för att de är billiga. Den största anledningen till att jag samlar för Ps3 nu dock är att jag blivit lite av en trophy hunter och tycker det är väldigt kul att försöka samla på mig så många trophies jag kan.
Jag samlar mest för Ps3, men köper ju spel till alla konsoler jag äger, vilket är:
Playstation 1
Playstation 2
Playstation 3
PSP
Game Boy
Game Boy Color
Game Boy Advance
Nintendo DS
Nintendo 3DS
Gamecube
Wii
Mitt mest eftertraktade föremål hade varit Uncharted 2: Fortune Hunter Edition. De är extremt begränsade och kan gå för runt 100000 kronor. Uncharted 2 är mitt favoritspel, så det hade varit väldigt kul att äga det. Men med tanke på prissumman är det inget realistiskt mål för mig.
[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==