Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Mario Rollspel is back!

17/12 -07 12:40 Dark_bristle

Dark_bristle

8518 XP 4406 inlägg

Birdo: Du är visst död! Prata ej!

Shock: ...Hon verkar vara intresserad av mej, och jag verkar vara intresserad av henne, så vi har fort---

Birdo: SLUTA BABBLA! Vi kan prata om det EFTER vi har kommit härifrån!

Väggar: *Krumbel*

*Börjar röra sej mot varann*

Hej hej på er, jag gillar att spela Touhou och
animera roliga saker, som är perversa oftast, men
nu är det snart slut på tecken, så hejdå!!

17/12 -07 13:39 mucken751

mucken751

4083 XP 580 inlägg

Shock: Ta't lugnt nu Birdo, vi drar när det behövs. Så.... Just det! Jag funderar starkt på att fria till henne. Det känns som om vi är ämnade för varandra. Och så har jag knåpat på lite uppfinningar tillsammans med en riktigt trevlig snubbe, du kanske känner han, han heter--

Birdo: Ursäkta mig men VI HÅLLER PÅ ATT KROS--*POOF*

Alla andra: *POOF*

-------Vid-akutmottagning-------

Birdo: *POOF*--SAS HÄR! *tittat runt* Woah!

Shock: *POOF*--Job. Iaf, han o jag håller på med nånting riktigt häpnadsväckande just nu...

Jennifer: *POOF* *halvdöd*

Jahapp, så var man här igen.
Vad tiden flyger när man är deppig.
Få se hur länge man stannar kvar nu då.

17/12 -07 14:34 Dark_bristle

Dark_bristle

8518 XP 4406 inlägg

Doc T.: MEN HEJ! Det var länge sen! Vad gör ni här?

Alla utom Shock: X_x

Doc T.: Varför ska alla dö när jag är i närheten? ;_; Jag orkar inte laga folk mer ;_;

17/12 -07 14:51 mucken751

mucken751

4083 XP 580 inlägg

Doc T.2: Lämna över det till mig! Jag har nyss gått en kraschkurs i akuta opereringar! *harkel* Ok! För dem till operationssalarna!

Shock: ...och förutom det så kan den även brygga fem olika sorters kaffe, bota aids, smälta metaller och till och med peta näsan! Sen har vi den där uppfinningen som vi byggde innan...

17/12 -07 15:07 Dark_bristle

Dark_bristle

8518 XP 4406 inlägg

*Sjuksköterske Toadette's kommer in med kuvöser*

Doc T_2: Va i helvete sysslar ni med?

Lucas: PK Flashback?

Birdo: STRUNT I FLASHBACK'S NU! BLI NORMALA ISTÄLLET ;_;

Shock: [i]...tandtråd med stövelsmak, och den kunde även slå sönder datorer! Fast den funktionen var inte så populär, så vi tog bort den...

17/12 -07 15:45 mucken751

mucken751

4083 XP 580 inlägg

Doc T_2: Nej, nej, nej! De där kuvöserna ska till barnavdelningen! Bort med de och fram med skalpell, tångar, rengöringsmedel eller vad nu som behövs för att kunna operera! Och skynda på! Vi snackar om liv här!

Shock: ...så hitills har vi gjort 15-16 uppfinningar. Eller var det 18? Iaf, vi har lite nya idéer på gång, t.ex. hade vi tänkt sätta ihop en maskin som kan flyga med hjälp av näsdukar, ja jag vet att det låter eccentriskt men Job och jag är ganska positiva till idén...

17/12 -07 15:55 Toad_2

Toad_2

6282 XP 1808 inlägg

*PLING* *Toad dyker upp ur en hiss i väggen*

Toad: Titta, jag hittade en hiss!

Birdo: Inte du igen ;_; hur kom du hit?

Berättaren: Fråga inte så mycket.

Doc T_2: Precis. Toad, ställ dig och göt absolut ingenting. Var är syster med allt nu då?

Toad: Jag har de här operationssakerna som jag köpte när jag var på semester!

Lucas: PK Flashback?

Birdo: SLUTA BABBLA OCH GÖR OSS NORMALA!

Shock: ...och stolen som kunde vikas ihop och användas som nässprey blev en riktig kassaskrällare, så vi funderar på att tillverka något liknande fast med en häcksax. Tänk på alla stunder man blir täppt i näsan när man klipper buskarna, då kan en sån vara riktigt bra....

//T_2

17/12 -07 18:02 Lord_Mario

Lord_Mario

15226 XP 3271 inlägg

Mario: *Flyr* Mwehehe, ska ej bli tavla.

Snarkning snarkning och sova på natten.

18/12 -07 07:58 Dark_bristle

Dark_bristle

8518 XP 4406 inlägg

E.Gadd: TAVEL-OBJEKT!

*FÃ¥ngar Mario*

Birdo: Sjukhusen här suger ;_;

18/12 -07 09:54 mucken751

mucken751

4083 XP 580 inlägg

Sjuksyster T: Här är operationsutrustningen! Och operationssalen 999 är redo!

Doc T_2: Bra! Ta in patienterna direkt! *går iväg mot operationssalen och drar samtidigt fram en bok med titeln "Aj jag skar mig! Kirurgi för n00bs" och börjar läsa*

Shock: *stannar kvar med Birdo* ...och det var med all säkerhet den sämsta uppfinning vi nånsin byggt. Men en annan måste ju pröva på lite av allting för att få så bra erfarenhet som möjligt, som min morsa brukar säja. Åh just det, jag var också en festfixare under en tid. Det var nåt jag mest gjorde för att slå ihjäl tid och inte alla partyn blev särskilt lyckade...

18/12 -07 17:01 Lord_Mario

Lord_Mario

15226 XP 3271 inlägg

Mariospöke: ARGH! Inte dödamaskinen.

18/12 -07 21:06 Shiner

Shiner

2423 XP 914 inlägg

Luigi: Aja... Gå ni bara... Jag kommer efter... Men neeeeeeeeeeeeejjjjj, då. JAG ska absolut alltid vara den som gör illa mig värst UTAN att dö... OCH INGEN BRYR SIG ALLS! Jag får väl bara ta och släpa mig till närmsta operationssal och försöka att operera på ett pa proteser, som ska ersätta benen som jag förlorade när jag fick dem SPETSADE på några IDIOTISKA pålar som ONÖDIGT nog absolut skulle sitta PRECIS där jag "*POFF*-ade" fram här på detta IDIOTISKA sjukhus med helkass n00bpersonal som inte ens kan skriva sitt eget namn! Också har jag ABSOLUT också behövt lyssna på Shock's babbelprat om en massa onödiga uppfinningar i en dryg halvtimma samtidigt som jag har försökt att tejpa ihop benen med nån dum SKETEN silvertejp som jag hittade i en KUVÖS! VEM I HELA HALVA HELSIKE LÄGGER EN RULLE MED SILVERTEJP I EN KUVÖS? Dessutom hittade jag en sax, plastfolie och en kinderäggs-leksak också! ALLA HADE VARNINGSTEXTER SOM FÖRTYDLIGADE ATT MAN SKULLE HÅLLA DEM BORTA FRÅN BARN UNDER TRE ÅRS ÅLDER! VARFÖR LIGGER DE DÅ I EN DUM, SKETEN KUVÖÖÖÖÖSS??? JAG FÖRSTÅRMIGINTE PÅ DENHÄR SKETNA VÄRLDENSOM BARA GÖR DUMMASAKERHELA TIDEN! AGRGARGARGRARARARARRAGAGGGGGGRAARGRAAGRARRRAGARRARAGRGARHGRAGRAGHRAGRAR!!! >___<

Kirurg T.: Nu ska du ta det lite lugnt så ska vi ge dig lugnande...

Luigi: Äntligen nån vettig person här... ^^

Kirurg T.: *Trycker in en stor adrenalinspruta i Luigi*

Luigi: ..... *puh-ling!* *börjar att hoppa omkring som en Duracellkanin på högvarv (utan ben)*

Kirurg T.: Hmm... A... Dre... Na... Liiiiiiiiiiiin... Jag tycker att det låter lugnt...

Shock: Jag bara måste berätta för dig om den där gången när min morsa ordnade ett party för den lokala styrelsen... Gissa vad som händer? En av gubbarna i smoking sätter sig på min Nässprey-stol, och den viker ihop sig! Han blev sig aldrig lik... Vid närmare eftertanke så överlevde han nog inte..... Men han dog inte med täppt näsa iallafall!^^ Har jag förresten berättat för dig om min nya slogan? Inte? Ok, såhär går den...

A scattered dream that is like a far off memory.
A far off memory that's like a scattered dream.
I want to line the pieces up. Yours and mine.

18/12 -07 22:57 Lord_Mario

Lord_Mario

15226 XP 3271 inlägg

ARGH TEXT ANFALL!!!
--------------------

Maskin: Mohaha nu blir det en Mario Tavla *FJOMPI LOMP BOMBOM*

MarioTavla: ARGH jag kan gå ;_;

19/12 -07 09:16 Dark_bristle

Dark_bristle

8518 XP 4406 inlägg

Birdo: Varför lämnade alla mej här? ;_;

*Försöker knacka på rutan till receptionen, men har inga fingrar och blodar ner allt*

Shock: ... Hallå? Lyssnar du? Det verkar inte så... Jag ska nog ta om allt från början. Jag vet ju inte säkert var du slutade lyssna...

Birdo: ;_;

19/12 -07 11:52 mucken751

mucken751

4083 XP 580 inlägg

Sjuksyster T: *går fram till Luigi* Ursäkta mig min herre, men väntrummet ligger precis vid receptionen. Vi kan tyvärr inte tillhandahålla besökare inom personalavdelningen.

Shock: ...Iaf, den går så här: Shock! Kan göra allt å lite till, å e bättre än Kid Rock! Fråga inte var jag fick "Kid Rock" ifrån, jag behövde bara nåt som rimmade bra. Det låter lite egocentriskt, det håller jag med om, men en annan måste skylta lite grann om en ska få någe uppmärksamhet från massorna. Men vad jag babblar på! Du måste vara uttråkad med mitt tjat. Så Birdo, hur har du haft det sen vi sågs sist?

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar