Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Berätta eran historia! - Hur fick ni Wii?

20/08 -08 15:05 AngelZ

AngelZ

1323 XP 42 inlägg

mtx skrev:
AngelZ skrev:
Dätt skole vaa kull at sä dei mtx at stöva wrong..

Okej nu ska jag berätta att jag har typ tvång när det gäller sånna här saker jag måste lksm rätta personer ibland. Ibland måste jag kolla under saker annars tänker jag på det i en evighet. Som tur är så kan jag stå emot ibland. Men varför spammar ni? Det slutar med att ni blir bannade. Villket antadligen är bra när det gäller bohoman för att han spammar HELA TIDEN.
'
Alltså, du fattade nog inte.. .___."
Du rättade en annan då jag menade att stava lite fel så du kunde rätta mig.. -.-"

ajfån

20/08 -08 19:59 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1621 inlägg

oops fel av mej bohman

Wii U PS4 XBone PC

23/09 -08 22:27 MartinMilk

17341 XP 1621 inlägg

Master_98 skrev:
Min historia är simpel:
önskade mig wii i ett halvår tror jag,jag visste att jag skulle få ett wii på min nionde födelse dag.
När den dagen kom fick  jag ett wii.
Simpel men kompliserad historia 

knappast kompliserad... utom snarare sorgligt

Wii U PS4 XBone PC

24/09 -08 16:58 liverpool93

liverpool93

5145 XP 450 inlägg

jag tjatade tills jag fick wii xD

The Shuffling Master!
Stay Back!
I will Shuffle ya FACE!

29/09 -08 16:01 MartinMilk

17341 XP 1621 inlägg

Danne_00 skrev:
^^'

(>.<)

Jag har upptäckt en bugg ^^

<) ok najs =O )

Wii U PS4 XBone PC

04/10 -08 13:59 Gummixx

Gummixx

4861 XP 146 inlägg

>.< ;o

(Skriv in din signatur)

04/10 -08 17:46 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Jag har blivit bannad :'D

Have I ever told you the definition of insanity?

12/12 -08 14:49 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen daniel79

jag å min låssas pappa skulle samla till det  å det var snart jul å på julen då fick jag ett jätte stort paket då var det en dvd förpackning när ja skulle kolla om det var en dvd så var det ett wii

12/12 -08 18:50 Petti

Petti

7757 XP 443 inlägg

L1NK skrev:
Ja, alla har väl en egen liten historia om hur de lyckades få tag på Wii... här kan man samlas och dela den stora glädjen.. ^^'

Min Wii-Story
Jag hade förhansbokat 8 November. Det var försent... -.-
Altså, min lösning blev:
Dra ner till BR 7:30 idag 8 Dec, campa i 2h och 30 min, och få Wii! När jag kom till BR, var jag rädd att det skulle vara många där, men det var bara 2 snubbar. de var asshyssta ^^' , vi snackade lite om Wii och Twilight Princess i typ en halvtimme, och då kom en till Snubbe, han var kanske 17 år typ.. de andra var 15.. iaf, vi snackade alla 4 litegrann och efter en stund kom en expidit ut och sa:

Ni ska ha Wii eller?
Vi: Jaa!
Okej, vad bra, för vi har fått in fyra Wii, så, om det kommer nån mer så kan ni bara säga till att det inte finns plats.
Vi fick varsinna lappar, med numrerna 1-4 på. Själv hade jag ju 3 då.
När vi hade fått lapparna, var ju liksom våra platser i kön fixade, så vi tog en bensträckare och gick förbi OnOff, De var skitmkt folk där som skulle köpa Wii.. vi skrattade lite åt dem, och gick tillbaks. Lite då och då kom det snubbar som frågade om vi satt där och campade för Wii, ja, svarade vi, och berättade att de bara fick in 4 konsoler. Fan, sa de flesta. Jag blev t.o.m. erbjuder 500 spänn av en snubbe för att ge bort min köplats, men nej, glömm det! sa jag. Tiden gick extreeeemt långsamt, men tillslut var klockan 10, och i rusade in, tillsammans med korkade föräldrar som hade samplats runt BR cirka 10 minuter innan de öppnade, de skulle tydligen köpa Wii till sina barn, men blev skit snopna när de fick reda på att de bara fick in 4 st, hehe, en mamma nästan skrek på expiditen att det var dåligt att de ibara fått in 4 st.. jag kom fram till kasan och sa: Hej, Nintendo Wii och Zelda: Twilight Princess tack.
Expiditen: Tyvärr, vi hade bara två Zelda...
Jag höll på att dö när jag hörde det, men som tur var, kom en annan expidit och sa: Men joo! Vi har ju ett kvar. Och jäklar vad glad ja blev.. Hon lade upp Wii kartongen och Twilight Princess och jag betalade och sprang ut. Wii!!!!! Skrek jag inte... men jag tänkte det. Nu gick jag mot EBGames för att avboka mitt Wii som jag endå inte skulle få, och mitt Twilight Princess som jag också redan hade. Jag bytte pengarnasom ja fick tillbaks mot Wii Play för att få en till kontroll, och en extra nunchuck. Sedan sprang jag hem och lämnade Wii och gick till skolan... ja hade missat 3 lektioner.. -.- och ett prov.. -.- ... men jag hade Wii!!! iallafall, nu är jag hemma, vi har håltimme + rast, så jag kan va hemma innan sista lektionen. Eller så skiter jag i den också kanske... aja vi får se.. 

Minnen 3> <--- Vänta det ser ut som pattar O.O Och jag som tänkte göra ett hjärta...

Have no fear - Rebellion is here

20/01 -09 21:29 n_erik_n

n_erik_n

1643 XP 134 inlägg

jag sa att jag ville ha ett på julafton (förra året)

..............l##l.)##).(##(....l____l##l.........
..............l##l..........)##)....l___l##l......
[  PSN:DARKNEN  ]...............l____l##l......

21/01 -09 15:39 xXaledroXx

xXaledroXx

3181 XP 139 inlägg

Jag sålde jultidningar och fick det:)Sålde typ bara till min släkt:)

Byter användarnamn till xXaledroXx
Glöm inte och lägga det i eran carebox! (:
alex_i98 = xXaledroXx

21/01 -09 15:51 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

varför har du tagit bort "We Hate battalion war 2" från din presentation, alex_i98?

"Death is the beginning of immortality.."

21/01 -09 21:08 xXaledroXx

xXaledroXx

3181 XP 139 inlägg

Sätter dit det om några dagar

Byter användarnamn till xXaledroXx
Glöm inte och lägga det i eran carebox! (:
alex_i98 = xXaledroXx

23/01 -09 16:47 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

yay! :D

"Death is the beginning of immortality.."

14/02 -09 13:12 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Jag köpte mitt på Elgiganten i stan efter att ha sålt min PS2 med spel och. Jag hade ca 2000 i sparpengar också som jag använde!

Want some chocolate?

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar