3274 XP
440 inlägg
mtx skrev:ShadowKid skrev:oblivionluve skrev:mtx skrev:oblivionluve skrev:mtx skrev:amelia skrev:mtx skrev:Fresh skrev:mtx skrev:amelia skrev:Jorden kommer inte gå under 2012. Jorden går under när solen sprängs och tar Jorden med sig. Vissa forskare säger att Jorden kanske hinner undan...meeen den mår nog inte så bra även om den gör det.
Hur kan du vara så säker på den där felaktiga infromationen?
la du märke till mr.
?
Snälla dö fuska smilisar!
Du hade vetat om det där med solen om du kollat på National Geographic Channel lite oftare.
Den kommer att "sprängas" om....vad är det, några miljarder år. Tror det var några miljarder, minns inte riktigt. Aja, spelar roll, det kommer hända någon gång låååångt inne i framtiden!
Jag lever mitt liv istället för att sitta och titta på trista program på tvn.. Geograpjic channel. shit.. HAH!
Då säger jag att Bibeln är "shit" (Y)
har kollat på den kanalen. vet att den är skit. Du har inte läst bibeln så shut up!
Hahhah?? Ifall nåt är skit så är det bibeln. Geographic är fakta och vetenskap. Jag vet hur kristna är, väldigt väldigt trångsynta och ignorerar allt. Du tror väl inte att människan är ett djur? Vad är vi då? Vi har allt som ett djur har, ögon, näsa, mun, tarmar, magsäck, blod, föder barn"allt!"
Geographic channel - the truth.
Jag är inte troende men läser både Bibeln och Koranen. Jag tror mest på Evolutionsteorin, men förstår att det bara är en teori. Men jag tycker absolut inte att ALLA kristna är trångsynta och ignorera allting. En stor del utav min släkt är Kristna, min egen mor är det också. Jag läser endast Koranen och Bibeln för att jag tycker att det är intressant. Och allting som dom visar på
Geographic channel är inte sanning, många saker är vad man tror är sant. Jag föredrar själv TV4-fakta, förutom all förbannad reklam.
OnT: 2012! Nej, men jag tror att Jordens undergång inte kommer att hända någon gång under min livstid. Men man vet ju aldrig så.
I koranen så står det att det är bibeln som är rätt. Vet inte exakt var men jag kan ta reda på det om någon vill veta. Det står i bibeln att det är bara den boken som är sann och att ingen nyare bok lr något sådant ska vara sant. Och det är så.. Det står så i koranen med!
Och på nästan alla fakta kanaler så handlar nästan allt om teorier.. Och bibeln har sann fakta i sig och det är delvis det som gör den till sanning.
Jag tycker att både Bibeln och Koranen är skitsnack. Du har inte heller några bevis på att det som står i bibeln är sant. Kom inte med den löjliga ursäkten "Gud vill att vi ska tro på honom utan bevis". Vetenskapen har bevisat många saker, så allt är inte bara teorier. Testa med att delta på nästa NO-lektion. Kristna tror inte på att planeter bildas av himlakroppar/slump, Nebulosor, kometer, meteorer. Jag skulle vilja tipsa dig om ett bra program, mtx: Google Earth 5.0(Space)
Här har du det "mest" troliga för solsystemet's födelse:
http://www.youtube.com/watch?v=B1AXbpYndGc
Du tror alltså att allt hände på 6 dagar? Haven som är flera kilometer djupa och flera flera flera mil i area blev fyllda av vatten på bara några dagar? Jag skrattar nu seriöst
Sparkle Nvidia GeForce GTX460 768mb, Q9400 2,66GHz
Asus p5kpl, Corsair VX 550W 80+, 4 GB ram
Coolermaster Elite 330 Case