Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Illuminati

09/12 -10 18:00 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

Void skrev:
Spelar man Sunday Bloody Sunday fort så låter det som "Negrarna leker i sanden"! Vad skall detta betyda?! Vad försöker Illuminati säga oss?

Skämt åsido.

Illuminati är inte sånna som säger att dom finns. Nej, det är tvärtom. Dom vill inte att folk egentligen ska veta att dom finns,

Men ändå så lägger dem meddelanden i låttexter och tal som hintar om deras existens. Jaha? Schizofreni?

Det är inte dom som gör låtarna. Jag vet inte varför.

09/12 -10 18:02 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

Paulinho skrev:
Noizyy skrev:
Paulinho skrev:
Noizyy:
Oj, personförolämpningarna har redan börjat knalla in, börjar Messiah få slut på argument?

Så Illuminati kan alltså få en sak som en person säger låta helt annorlunda baklänges? Så Illuminati har superkrafter? Är Illuminati styrt av självaste antikrist måhända? 

Pedofilen MJ var på en konsert för att sjunga, inte att vimsa om en organisation som försvann för 300 år sedan. Du vet väl att det finns en anledning till att han kallades för en sångare?

Samma sak med 2Pac, noll bevis. Dessutom, om nu det är så lätt att få tag i information på nätet, varför vet då bara du om detta, är Fuska-nu övertaget av Illuminati? Isåfall, varför tar inte modsen bort dina inlägg då du förklarar Illuminatis planer...

Obama kan lika gärna säga Serve Steven, VÄRLDEN ÄR ÖVER TAGEN AV STEVEN SPEILBERG! HAN KOMMER ATT DÖDA ALLA!

Dessutom, eftersom Obama inte kan prata baklänges, så är han alltså omedveten om vad han säger baklänges då han inte vet vad han säger. Vems fel är det då att Obama säger Serve Steven två gånger?

Kom upp ur din håla, eller stanna kvar där och tro på din rymdfarfar. Jag tror på vad man kan bevisa, inget bevis = inte sant för mig. Jag kan säga att det finns rosa flygande elefanter på jupiter, är det sant då? Självklart inte.

Bevis för mig = Saker som man kan visa finnas genom att ge objektiva källor och att källorna kan visa resultat. Du har gett Jewtube klipp på redneckamerikaner som snackar skit om Obama.

Om det är så känt att Illuminati är aktiva idag, varför vet alla utom dig på den här sidan att Illuminati inte finns? Om deras hjärntvättning är så bra, varför är det så känt? Årets största motsägelse.

Dessutom kan du väl undvika personförolämpningar tack, det förhöja nivån en bit.

Det där med Steven tog du från Youtubefilmen jag visa, så dålig du är helt seriöst.

- Vad är det för källor som du ENDAST vill att jag ska ta fakta ifrån. Jo, typ Wikipedia där det står om 1500-talets vetenskapsmän.

- Din hjärna är kopplad till att säga NEJ till såna här grejer så jag säger återigen att det är dumt att snacka med dig, verkligen dumt.

Det är inte såhär att ALLA är med i Illuminati. Så det här med moddsen förstår jag inte riktigt vad du menar. Dom har ingenting med Illuminati att göra, förhoppningsvis.

P12:a -.- ni med era jävla superkrafter.

- Nu är du fel ute .. vad menar du med att ingen i hela Fuska.nu vet om vem dom är förutom jag? Hur vet du det? Du är inte omänsklig! Tror nog du använder den dumma sidan av din hjärna nu, hur kan hela Fuska.nu veta vad Illuminati är bara genom denna tråd? Typ 1/4 har ens sett lagt märke till denna tråd.
Dessutom kryllar det av P12;or.

- Du sa precis svaret på den sista frågan, ser ingen bra motsägelse. Jag sa tidigare att deras jobb är att hålla sig hemliga. O en annan del gör någon form av hjärntvättning. Jag vet inte så mycket om just hjärntvättningen och vad dom gör med folk, men det vrkar du veta verkar det som? :Y

Det lätta är inte att bevis någonting i just det vi håller på med nu. Jag vill ha fram en källa som kan bevisa att Illuminati INTE finns. Det finns inga korrekta källor, eftersom det vet ingen.
Samma sak med Jesus, dom kristna vet inte om han ens levde. Men dom TROR att han gjorde och det är det som håller Kristendomen uppe. Dom TROR utan något säkert bevis.

År du på riktigt? Så bara för att en person på Youtube sagt en sak så är det definitivt helt falskt?

Wikipedia är en bra sida, då den oftast är objektiv, annars så kanske någon väl etablerad tidsskrift? T.ex. DN eller SvD? Istället för en sida som är märkbart partisk.

Okej, alla är inte med i Illuminati, men de styr ändå allt och alla vet om det, utom jag, korrekt?

Som du kanske har märkt så är det ingen som håller med dig här, men kanske våra hjärnor är programmerade till att faktiskt leta på bevis istället för hörsägen?

Du kan väl läsa mitt inlägg istället för att: OMZG! HAN NÄMNDE SUPERKRAFTER! DET FINNS INTE! DU LJUGER! DU LJUGER! DU LJUGER!

Jag använder mig att den oerhört komplicerade kunskapen av att läsa andras inlägg än bara ditt, du verkar inte läsa någons...

Att det kryllar av P12, spelar det egentligen någon roll, du kan lika gärna fråda Goldemew, Koongo, Angelofgames förmodligen få samma svar.

Okej, deras jobb är att hålla sig hemliga, men tydligen som du tidigare har skrivit så genom Internet är det väldigt lätt att få reda på att de existerar, Illuminati är inte särskilt bra på sitt jobb, eller hur?
:|

Okej, bevisa att mina rosa flygande elefanter på Jupiter inte finns, det är du som påstår något, alltså är det du som ska komma med objektiva källor.

Kristna är mentalt underlägsna ateister, så den liknelsen förstår jag inte.

Men eftersom jag inte kan bevisa dig någonting eftersom du inte tror så kan jag ju inte göra det! Men jag säger att detta med pyramiden och ögat och allt detta är bara tecken från Illuminati.
Som vissa idioter tror här så betyder det inte att vi kommer dö.

09/12 -10 18:05 Knewt

Knewt

11417 XP 452 inlägg

Noizyy skrev:
Void skrev:
Spelar man Sunday Bloody Sunday fort så låter det som "Negrarna leker i sanden"! Vad skall detta betyda?! Vad försöker Illuminati säga oss?

Skämt åsido.

Illuminati är inte sånna som säger att dom finns. Nej, det är tvärtom. Dom vill inte att folk egentligen ska veta att dom finns,

Men ändå så lägger dem meddelanden i låttexter och tal som hintar om deras existens. Jaha? Schizofreni?

Nähä. Så hur har hintarna hamnat där då?

09/12 -10 20:49 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Så eftersom jag inte tror på Illuminati så kan du inte ge mig bevis?

/the ultimate facepalm

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

09/12 -10 21:48 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Void skrev:
Noizyy skrev:
Void skrev:

Skämt åsido.

Tittat runt på filmer, och dom har tänkt flera steg före. Dom vill ju inte att folk ska tro att dom finns men så lägger dom ut typ sånnadära meddelanden och då tror ju folk att dom inte finns. Nåt liknande, men riktigt svårt att förklara bra på den nivån. Dom är bara sjukt smarta.. Men jag tror helt klart det är bara bortförklaringar för att man ska tro... nåt?

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

09/12 -10 21:54 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

Fresh skrev:
Void skrev:
Noizyy skrev:
Void skrev:

Skämt åsido.

Tittat runt på filmer, och dom har tänkt flera steg före. Dom vill ju inte att folk ska tro att dom finns men så lägger dom ut typ sånnadära meddelanden och då tror ju folk att dom inte finns. Nåt liknande, men riktigt svårt att förklara bra på den nivån. Dom är bara sjukt smarta.. Men jag tror helt klart det är bara bortförklaringar för att man ska tro... nåt?

Förvirring, hjärntvättning, bortledning .. wtf finns 100 ord för vad dom gör. Men dom är somsagt ute efter makt, dom använder media, film och musik för det.

Jag vet inte hur dom får till sig makten, men på detta sättet iallafall.

--
För att lägga till lite random grejer så sägs det att världens bästa vetenskapsmän eller något är med i Illuminati också. Doktorer & Forskare, där finns allt du kan tänka dig. Men dom personerna lever ett vanligt liv men inte så vanliga egentligen.
Ni behöver inte tro. Det sägs att Illuminati aldrig nådde Sverige. Kan vara därför folk i Sverige har lite kunskap om dom, jag vet inte.
Vill ni veta mer sök på Google.

- Det sägs också att inom Illuminati har dessa vetenskapsmän och doktorer & proffessorer botemedel till alla sjukdomar som är ''obotliga'' men dom vill inte ge ut då dom vill minska befolkningen här på jorden. Lil' Wayne eller någon hade HIV eller AIDS något obotligt iallafall. Han betalade skit mycket pengar till Illuminati har jag för mig för att sedan få botemedlet. Han har inte HIV längre enligt medicinska tester. Läkarna sa att det inte går att ta bort.

- En annan grej är att det finns ingen lag som säger att biverkningarna måste stå med på medicinen man tar. Man kan tillexempel få diabetes av Alvedon. När tar du Alvedon? Jo när du har ont i huvudet, men det ger dig kanske diabetes vilket får dig att ta insulin, och det kanske ger dig något annat osv. Sen kanske du dör. Det är ett sätt för Illuminati att sakta men säkert utrota folket.
Dom gör det inte så det märks.

09/12 -10 21:59 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Lite måste man få skämta.

7 år på fuska.nu

09/12 -10 22:02 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Noizyy skrev:
Fresh skrev:
Void skrev:
Noizyy skrev:
Void skrev:

Skämt åsido.

Förvirring, hjärntvättning, bortledning .. wtf finns 100 ord för vad dom gör. Men dom är somsagt ute efter makt, dom använder media, film och musik för det.

Jag vet inte hur dom får till sig makten, men på detta sättet iallafall.

All MJ-skit på Youtube är rena rama hjärntvättningen! :'D

09/12 -10 22:06 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

Apower skrev:

Ja, men det är bara jobbigt när folk ska skämta om det på det viset. Eftersom det låter cp och kan få mig att tro att du menar allvar.

09/12 -10 22:12 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

Paulinho skrev:
Så eftersom jag inte tror på Illuminati så kan du inte ge mig bevis?

/the ultimate facepalm

Du är ateist. Du går efter vetenskapliga bevis har jag märkt. Det finns inga helvetes vetenskapliga bevis på Illuminati. Dom bryr sig inte om fans, lol. Dom vill inte att folk ska veta att dom finns, dom skiter i dom grejerna. Dom vill ha makt, så länge dom har sin makt så bryr dom sig inte om att avslöja sig så världen vet vem dom är, tvärtom.

09/12 -10 22:13 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Noizyy skrev:
Apower skrev:

Ja, men det är bara jobbigt när folk ska skämta om det på det viset. Eftersom det låter cp och kan få mig att tro att du menar allvar.

Skämt + debatt-tråd = CPad Noizyy ^^

Men om man tar en halvtimma och tittar på filmer på youtube så vågar man inte tro på något. Jag vet inte liksom vad man ska göra. Men det dom vill är att man inte ska tro att dom finns, så alltså genom att tro på dom så blir dom svagare.

Det sjuka är ju att dom (sägs det) försöker minska världens befolkning. Det sägs att dom planterar ut olika virus som AIDS, tänk lite liksom. Ni kanske jag är ute och cyklar men det var väll att nån donerat blod eller nåt. Hur som helst hade blodet AIDS eller något skit i sig och sjukt många personer fick det blodet i sig, det får en att tänka..

Titta runt lite, digerdöden - kom från England via råttor på en båt, men innan den tiden då. Jepp Illuminati har väll funnits sen 1500-t..?

09/12 -10 22:22 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

GRABBAR!

Någon frågade mig: ''Hur kommer det sig att Illuminati skickar ut tecken och dylikt i filmer och låtar men dom försöker hålla sig hemliga?''.

- Frågade en påläst kille, han svarade: För att skapa obalans i diskussion.. Shit, det är ju det som händer här iof.

09/12 -10 22:25 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Noizyy skrev:
GRABBAR!

Någon frågade mig: ''Hur kommer det sig att Illuminati skickar ut tecken och dylikt i filmer och låtar men dom försöker hålla sig hemliga?''.

- Frågade en påläst kille, han svarade: För att skapa obalans i diskussion.. Shit, det är ju det som händer här iof.

I c it. OMG!

09/12 -10 22:33 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

Fresh skrev:
Noizyy skrev:
GRABBAR!

I c it. OMG!

Är du seriös nu så du inte menar något ironiskt eller så? Man vet inte längre med er här i denna debatt hahahah !

09/12 -10 23:02 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Noizyy skrev:
Fresh skrev:
Noizyy skrev:
GRABBAR!

I c it. OMG!

Är du seriös nu så du inte menar något ironiskt eller så? Man vet inte längre med er här i denna debatt hahahah !

Nej men jag är seriös, asså seriöst.

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar