2919 XP
297 inlägg
Noizyy skrev:Paulinho skrev:Noizyy:
Oj, personförolämpningarna har redan börjat knalla in, börjar Messiah få slut på argument?
Så Illuminati kan alltså få en sak som en person säger låta helt annorlunda baklänges? Så Illuminati har superkrafter? Är Illuminati styrt av självaste antikrist måhända?
Pedofilen MJ var på en konsert för att sjunga, inte att vimsa om en organisation som försvann för 300 år sedan. Du vet väl att det finns en anledning till att han kallades för en sångare?
Samma sak med 2Pac, noll bevis. Dessutom, om nu det är så lätt att få tag i information på nätet, varför vet då bara du om detta, är Fuska-nu övertaget av Illuminati? Isåfall, varför tar inte modsen bort dina inlägg då du förklarar Illuminatis planer...
Obama kan lika gärna säga Serve Steven, VÄRLDEN ÄR ÖVER TAGEN AV STEVEN SPEILBERG! HAN KOMMER ATT DÖDA ALLA!
Dessutom, eftersom Obama inte kan prata baklänges, så är han alltså omedveten om vad han säger baklänges då han inte vet vad han säger. Vems fel är det då att Obama säger Serve Steven två gånger?
Kom upp ur din håla, eller stanna kvar där och tro på din rymdfarfar. Jag tror på vad man kan bevisa, inget bevis = inte sant för mig. Jag kan säga att det finns rosa flygande elefanter på jupiter, är det sant då? Självklart inte.
Bevis för mig = Saker som man kan visa finnas genom att ge objektiva källor och att källorna kan visa resultat. Du har gett Jewtube klipp på redneckamerikaner som snackar skit om Obama.
Om det är så känt att Illuminati är aktiva idag, varför vet alla utom dig på den här sidan att Illuminati inte finns? Om deras hjärntvättning är så bra, varför är det så känt? Årets största motsägelse.
Dessutom kan du väl undvika personförolämpningar tack, det förhöja nivån en bit.
Det där med Steven tog du från Youtubefilmen jag visa, så dålig du är helt seriöst.
- Vad är det för källor som du ENDAST vill att jag ska ta fakta ifrån. Jo, typ Wikipedia där det står om 1500-talets vetenskapsmän.
- Din hjärna är kopplad till att säga NEJ till såna här grejer så jag säger återigen att det är dumt att snacka med dig, verkligen dumt.
Det är inte såhär att ALLA är med i Illuminati. Så det här med moddsen förstår jag inte riktigt vad du menar. Dom har ingenting med Illuminati att göra, förhoppningsvis.
P12:a -.- ni med era jävla superkrafter.
- Nu är du fel ute .. vad menar du med att ingen i hela Fuska.nu vet om vem dom är förutom jag? Hur vet du det? Du är inte omänsklig! Tror nog du använder den dumma sidan av din hjärna nu, hur kan hela Fuska.nu veta vad Illuminati är bara genom denna tråd? Typ 1/4 har ens sett lagt märke till denna tråd.
Dessutom kryllar det av P12;or.
- Du sa precis svaret på den sista frågan, ser ingen bra motsägelse. Jag sa tidigare att deras jobb är att hålla sig hemliga. O en annan del gör någon form av hjärntvättning. Jag vet inte så mycket om just hjärntvättningen och vad dom gör med folk, men det vrkar du veta verkar det som? :Y
Det lätta är inte att bevis någonting i just det vi håller på med nu. Jag vill ha fram en källa som kan bevisa att Illuminati INTE finns. Det finns inga korrekta källor, eftersom det vet ingen.
Samma sak med Jesus, dom kristna vet inte om han ens levde. Men dom TROR att han gjorde och det är det som håller Kristendomen uppe. Dom TROR utan något säkert bevis.
År du på riktigt? Så bara för att en person på Youtube sagt en sak så är det definitivt helt falskt?
Wikipedia är en bra sida, då den oftast är objektiv, annars så kanske någon väl etablerad tidsskrift? T.ex. DN eller SvD? Istället för en sida som är märkbart partisk.
Okej, alla är inte med i Illuminati, men de styr ändå allt och alla vet om det, utom jag, korrekt?
Som du kanske har märkt så är det ingen som håller med dig här, men kanske våra hjärnor är programmerade till att faktiskt leta på bevis istället för hörsägen?
Du kan väl läsa mitt inlägg istället för att: OMZG! HAN NÄMNDE SUPERKRAFTER! DET FINNS INTE! DU LJUGER! DU LJUGER! DU LJUGER!
Jag använder mig att den oerhört komplicerade kunskapen av att läsa andras inlägg än bara ditt, du verkar inte läsa någons...
Att det kryllar av P12, spelar det egentligen någon roll, du kan lika gärna fråda Goldemew, Koongo, Angelofgames förmodligen få samma svar.
Okej, deras jobb är att hålla sig hemliga, men tydligen som du tidigare har skrivit så genom Internet är det väldigt lätt att få reda på att de existerar, Illuminati är inte särskilt bra på sitt jobb, eller hur?
:|
Okej, bevisa att mina rosa flygande elefanter på Jupiter inte finns, det är du som påstår något, alltså är det du som ska komma med objektiva källor.
Kristna är mentalt underlägsna ateister, så den liknelsen förstår jag inte.
Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.