1 XP
16433 inlägg
Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2
Paulinho skrev:Viktore2 skrev:Paulinho skrev:Viktore2 skrev:
Jag har varit överallt i spelet och när det gäller träd så har jag inget att argumentera om. Grafiken blir bättre det är bara att bita i det sura äpplet.
TBC: Inte ond förut? Jodå. Han har alltid varit maktgalen och svartsjuk på andra. Det är inget slott det är ett Tempel.
WoTLK: En ond gubbe? Nää du har fel igen.Vet du ens vem Lich King är?
Denna lilla drake har varit ond ända sedan Vanila så där har du fel igen. Och nej. Han måste ha en arme för att vinna. Han kan inte göra det själv. Du har fel igen.
Cata: Draken har varit ond innan Vanila kom så fel.
Alla tycker olika om saker och ting. Personligen tycker jag att spelet bjuder på en djup story och djupa karaktärer.
Vet du vad som är riktigt djävla roligt? WoW-nördar som försöker diskutera storyn utan att ens ha spelat Warcraft 3, SOM HELA DJÄVLA SPELET ÄR BASERAT PÅ!
Ser du hur 2-dimensionellt trädet är? Detta är underifrån.
TBC: Har du ens kollat upp något så vet du att han räddade hela världen när han dödade Tichondrius, men eftersom WoW är din bibel så har du inte kollat upp det.
WotLK: Jag tror att jag vet vem Lich King är tio gånger mer än dig, eftersom jag var där och spelade igenom Warcraft 3, som hela hans karaktär är baserad på. Och han behöver inte tio gubbar för att vinna. När han dör så säger Terenas "There must always be a Lich King", vilket betyder att även utan ledare och djävligt decimerade så är Scourge farliga. MED ledare och lika många trupper innan han ledde invasionen så hade han definitivt erövrat världen.
Cata: Draken var inte ond från början, alltså så BLEV han ond, när han blev det är irrelevant.
En annan sak som är roligt med WoW-nördar är att de säger att spelet har bra karaktärer, men när man frågar vilka så kan du aldrig svara.
Det trädet är förmodligen med sämsta grafik inställningarna.
WoW nörd? Nhaa.. Spelar inte ens WoW. Jag har spelar WC3?
TBC: Ja han hatar demoner. Demon slayer. MEN!!! Bara för han dödade en ond demon betyder det inte att han inte är ond... Som du kanske vet hatade han sin bror och var äckligt svartsjuk, och var maktfalen. Och genom att förräda sitt egna folk blev han bannlyst och inlåst i 100000år. Så han var ond.
Cata: Draken var ond innan Vanila. Efter ha fått tag på Dragon Soul blev han hjärntvättad av ''Old Gods'' som övertalade honom att han hade kraften för att kunna göra allt. Han har nu kommit tillbaka efter han har regenererat sina skador.
För andra gången. Jag är ingen WoW nörd. Ska jag nämna några karaktärer med en djup story?
Deathwing
Ner'zhul
Thrall
Bolvar
Där har du några av dem.
Vet du, jag skulle också hata en brorsa som låste in mig i en källare för att bli torterad i 10 000 år bara för att jag inte håller med hans livsskådning. Dessutom så kan du ju knappast påstå att han var en galning i Warcraft 3? Men eftersom WoW:arna krävde mer raids så gjorde mongoföretaget Blizzard honom till en raidboss.
Och du vet, jag kan storyn om Deathwing, djävligt vek är den. Det är egentligen bara en drake som blir hjärntvättad utav Lovecraftkopior så att han blir ond och galen.
Ner'zhul storyn kommer ifrån Warcraft 2, Mary Suen (http://en.wikipedia.org/wiki/Mary_Sue) Thrall kommer ifrån warcraft 3.
Bolvars story, däremot.På vilket sätt är den djup? Genom Lich Kings bullshitdöd så blir han en ny Lich King, av någon anledning. På vilket sätt är det en djup story?
Han hatade sin bror innan han blev inlåst.
Illidan är galen på det sättet. Utan han vill ju bara ha mer kraft, med andra ord maktgalen. Att göra honom till en raidboss var inget misstag. Det drog upp mycket uppmärksamhet till Illidan, även om hans story inte passar in. Så får man ju tänka såhär att alla spelar inte WoW för storyn, många älskar bara spelet.
Bolvar xD Menar ju Hellscream xD