12703 XP
1058 inlägg
Apower skrev:
Om du har så stora problem med att citera rätt så kan man nästan tro det.
Och nu gjorde du samma fel igen...
Jag har citerat såhär i fyra år, och nu börjar du klaga. Att jag inte skriver ditt namn, är det så viktigt?
Det var innan "citerade inlägg" kom i samband med v5. När det dessutom var jag som föreslog det för FIQ så känner jag mig skyldig till att se till så att andra använder sig av det.
Apower skrev:
500:- extra? Ett bra skal/skydd går på strax över 100:-. Mitt senaste skydd som jag köpte kostade 129:- om jag inte minns fel.
Njaa. Ett till fyran går på runt 200 kr. Ska man också ha skydsplast har vi en kostnad på 149 kr till vilket blir 349:-. Men detta håller ju inte i alla evighet, i alla fall inte skyddsplasten som man gärna byter ut efter ett halvår/år.
Har du problem med synen?
Jag skrev precis att jag köpte mitt skydd för 129:- och då INGICK även ett skärmskydd. Inte nog med det, det ingår dessutom TVÅ STYCKEN skärmskydd - så att man kan byta när man känner att det första börjar bli slitet.
Apower skrev:
Det var inte självfallet. Du drog själv in vanliga Desire förut, när det enbart hade varit snack om Desire HD.
Förlåt, men det finns ingenting som hindrar mig från det och jag var otroligt tydlig då.
Själva TOPICEN hindrar dig från det.
TS överväger inte ens att köpa Desire och ändå börjar du tala om den?
Apower skrev:
DET DÄR kallas att specificera sig, något du kanske borde träna på?
Nej, det borde jag inte. Själv?
Du specificerar dig inte när du talar om "iPhone". Hur ska jag veta ifall du talar om 3GS, 4 eller 5?
5 är uteslutet eftersom den inte kan lämnas in förtillfället, då den ännu inte har släppts. Så då återstår 3GS och 4, som båda kan lämnas in.
Apower skrev:
u c wat i did der?
y I c wat u did der
Det tvivlar jag på, du verkar uppenbarligen har problem med synen.
Apower skrev:
Tåligare än någonsin? Det står bara att den är tåligare än föregående iPhones, ingenting om andra mobiler.
Och vad ändrar det? När man säger att den är tåligare än föregående modeller blir man bestört när den är mest inlämnad.
"Tåligare" kan syfta på många saker. Nu har jag inga belägg för detta förtillfället, men jag har för mig att glaset är mer tålig mot repor och är på så sätt "tåligare".
Därmed inget snack om att glaset kan spricka ifall man tappar den i backen.
Sen borde du veta att detta inte är något nytt, glaset sprack på den gamla 3GS också - dock på framsidan.
Apower skrev:
Sen behöver man inte vara teknisk för att förstå att elektroniska prylar är ömtåliga och alla portabla, i de flesta fall behöver ett skydd.
Förlåt, men jo, man behöver i alla fall ha en någorlunda förståelse för teknik. Och det varierar mellan generation och person.
Och nej, alla som köper iPhone förstår sig inte på teknik. Den lockar fashionistas också.
Vem, vid sina sinnes fulla bruk går och köper sig en iPhone som pensionär om man inte har någon som helst koll på teknik?
INGEN.
Skulle en pensionär köpa sig en iPhone så skulle han/hon ha en gnutta teknikkoll.
Min mamma är otroligt oteknisk, förstår i princip ingenting om tekniska prylar. Men till och med hon förstår att skydd är nödvändigt till de flesta elektroniska prylar. Om hon har förstått det, så förstår ALLA det.
Dessutom har du inte svarat på min fråga.
JoY_BoY_94 skrev:
Hur förklarar du då att iPhone har både bättre skärm och högre upplösning än DHD?
Wilder787 skrev:
Om jag inte minns helt fel har iPhone kapacitiv skärm medans DHD kör med resistiv.
DHD har också kapacitiv skärm.
Där ser man, fel av mig. Har dock för mig att de tidigare modellerna har resistiv skärm, trodde att det var likadant med DHD.
jonathan_94 skrev:
Skulle ni kunna ge mig lite teknisk info om mobilerna så man kan jämföra.
http://yasirimran.blogspot.com/2011/0...
Där har du också en del saker bra saker och dåliga saker med båda telefonerna. Tänk på att vissa saker är mjukvarurelaterat och går att fixa med en app (både iPhone 4 och DHD).
Tonight's the night.