Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

Tråden för bandet: Lordi

03/03 -11 19:12 SBTK

SBTK

9589 XP 1058 inlägg

niwn skrev:
Tycker inte om bandet så speciellt mycket. Tycker inte om Death metal så där sjukt mycket. Finns band jag lyssnar på och tycker om men de är inte direkt min favorit genre.

Och de gör att jag inte tycker om bandet så värst mycket. Att bandet ställde upp i Melodifestivalen får mig att tappa respekten för dom dessutom. Jag menar, ett hård rocks band, ett death metal band som får sitt genombrott i Melodifestivalen?. Mjaee...

Dessutom tycker jag att någon borde komma med nått nytt, (de här riktar jag inte bara mot Lordi). Men de finns ju redan så många band som ska ha dräkter och klä ut sig osv. Kiss, SlipKnot och Lordi. Kom med något nytt istället!

Vad har du druckit? Death Metal? Trodde du var lite kunnig xD

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?

03/03 -11 22:00 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

SBTK skrev:
niwn skrev:
Tycker inte om bandet så speciellt mycket. Tycker inte om Death metal så där sjukt mycket. Finns band jag lyssnar på och tycker om men de är inte direkt min favorit genre.

Och de gör att jag inte tycker om bandet så värst mycket. Att bandet ställde upp i Melodifestivalen får mig att tappa respekten för dom dessutom. Jag menar, ett hård rocks band, ett death metal band som får sitt genombrott i Melodifestivalen?. Mjaee...

Dessutom tycker jag att någon borde komma med nått nytt, (de här riktar jag inte bara mot Lordi). Men de finns ju redan så många band som ska ha dräkter och klä ut sig osv. Kiss, SlipKnot och Lordi. Kom med något nytt istället!

Vad har du druckit? Death Metal? Trodde du var lite kunnig xD

Tydligt att jag inte var de om Lordi ;)

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul

03/03 -11 22:03 judgedeath3

judgedeath3

110 XP 21 inlägg

niwn skrev:
Tråkigt, tänkte att jag kanske hade hittat någon att argumentera musik med här, för de är fan svårt att hitta nån, synd att du såg de så ;)

Okej, men skicka mig ett pm så kan vi diskutera vidare där om det. Dock är jag inte så insatt i musik industrin etc, bara om hårdrock och om Lordi och mina favo band lite grann. Så vi inte går off topic i denna tråd. Känn dig fri att skriva vad du vill så diskuterar vi det. :)

05/03 -11 09:41 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1517 inlägg

Lordi är ett finländskt hårdrocksband bildat 1996 i Rovaniemi. Dess främsta inspirationskälla är det amerikanska rockbandet Kiss. Ytterligare inspirationskällor är W.A.S.P och Alice Cooper. Bandet kombinerar i sin musik hårdrock och heavy metal, men musiken har även klassats som skräckrock på grund av medlemmarnas monsterlika utseende.

Fucking weebs...

05/03 -11 17:42 judgedeath3

judgedeath3

110 XP 21 inlägg

Om man ska vara noga bildades bandet redan år 1992 ;)

12/03 -11 19:18 judgedeath3

judgedeath3

110 XP 21 inlägg

Nu finns LFN på twitter och facebook:

http://twitter.com/LordiFanNation

Nu när Lordi ska snart börja på arbeta på nästa album, vad vill ni se bandet gör? :)

20/03 -11 20:16 judgedeath3

judgedeath3

110 XP 21 inlägg

Nu finns nyaste numret av LFN ute och kan hittas på: www.lordifannation.org
Kan laddas ner via länken där eller att ni trycker på tidningen, får ni problem så kontakta mig.

Framsidan på tidningen:
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Känn er fria att skriva vad ni tycker om den eller vad som helst. :)

20/03 -11 22:20 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Rock Police \m/
lätt grymmaste låten från nya plattan.. fast har inte lyssnat igenom så jättenoga D:

"Death is the beginning of immortality.."

16/06 -11 14:38 judgedeath3

judgedeath3

110 XP 21 inlägg

Arbetet på tidning 3 för detta år har börjat :)
Nästa tidning(Nr2) kommer släppas snart så håll ögonen öppna, eller kolla oss på våran facebook sida.

Plus en uppdaterad webbsida är på väg så mycket på gång nu :)

Som sagt: Vill du jobba för en tidning på riktigt så har du din chans här, skicka mig ett meddelande så får vi prata vidare där ;)

Bumpar tråden lite.

07/11 -11 00:08 judgedeath3

judgedeath3

110 XP 21 inlägg

Om ni vill vara med i tidningen, svara då på frågan:

If you had a rocking the hell out of time machine (time machine), to what year would you travel back to or perhaps forward to? Would you stop the band from doing a certain decision or suggest them to do or change?

Answer (Please do not write a long Lordi novel)

Era svar hamnar med andra fans åsikter om vad de skulle ha gjort i samma ställe.

05/12 -11 13:27 judgedeath3

judgedeath3

110 XP 21 inlägg

Viktore2 skrev:
Ja, Jag hoppas dem kommer till sverige i år. Dom var ju inte i sverige förra året tyvärr. Blev smått besviken. Men jag har hopp om att dem kommer i år!

Tyvärr så kommer de inte i år heller, men det sägs att de planerar en turne runt i Europa i Mars, så skicka förfrågningar till arenor i Sverige att ta hit lordi så kommer dem :)

05/12 -11 13:37 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

judgedeath3 skrev:
Viktore2 skrev:
Ja, Jag hoppas dem kommer till sverige i år. Dom var ju inte i sverige förra året tyvärr. Blev smått besviken. Men jag har hopp om att dem kommer i år!

Tyvärr så kommer de inte i år heller, men det sägs att de planerar en turne runt i Europa i Mars, så skicka förfrågningar till arenor i Sverige att ta hit lordi så kommer dem :)

Haha, bara att hålla tummarna!

25/12 -11 14:47 judgedeath3

judgedeath3

110 XP 21 inlägg

Dags för en update här:
Vi har nu bytt webbhotell och lagt upp en ny version av vår webbsida som är mer modern och ladda ner tidningarna går betydligt bättre:
www.lordifannation.com

Vi har en intervju i senaste tidningen med en medlem från här, så ta en titt :D

17/01 -12 20:36 judgedeath3

judgedeath3

110 XP 21 inlägg

Vi har stora nyheter: Lordi fan nation har nu en egen youtube kanal där ni kommer få se mycket info och intressanta åsikter om Lordi så ta en titt där.

Ta en titt på vår webbsida för mer info:
www.lordifannation.com

Eller gå med vår facebook grupp!
http://www.facebook.com/groups/147262739325/

Känn er välkomna och all feedback är välkommen så sitt inte och säg inget ;)

18/02 -12 20:41 judgedeath3

judgedeath3

110 XP 21 inlägg

Lordis nyaste trummare: OTus avled under veckan efter endast ett år i bandet. RIP
http://wallpaper.metalship.org/images/lordi16.jpg

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar