Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in

Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.

här kan man snacka om wii 2

Svara
09/06 -11 07:16 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16433 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787

19Robb92 skrev:
Wilder787 skrev:
Man undrar om Nintendo ska lyckas få tillbaka hardcore-spelarna?

Jag börjar undra om det är det dem vill xP
Dem verkar bara vilja ha spel från 3rd party utvecklare och göra alla nöjda.

Att behålla "Wii" i namnet är ju ren marknadsföring. Så att alla casuals som haft Wii fattar att "Aha, det här är nästa" utan att det ska bli krångligt och jobbig att veta vad man ger sig in på.

Eller det faktum att om man redan har ett Wii och några kontroller funkar dem utmärkt till denna också.

Tror dem försöker mixa in stora 3e partis spel i påsen bara. Jag har inget emot det. En kraftig Nintendo konsoll som erbjuder både Nintendos suveräna exlusiva titlar + stora 3e partis titla är WIN i min bok.

Det räcker inte med bra tredjeparts-spel. Man behöver ett ordentligt online-läge utan en  massa jävla friendcodes. Jag tror också att en massa casual-spelare inte kommer att köpa en WiiU p.g.a namnet. De flesta tror kanske att det bara är en slimmad Wii med en ny kontroll (som är anpassad för några extra spel), som innhåller en resistiv skärm.

Men jag kan ha fel också, så det blir att vänta ett år, för att se hur försäljningen går.

09/06 -11 07:37 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Ska bli spännande. Jag vill också se ett nytt online system. Pallar inte deras FC system alltså. Så värdelöst.

Att ha Wii i namnet tror jag bli rett genialt. WiiFit kostar 1000kr och det är bara ett tillbehör. Sålde som vatten i Sahara ändå. Jag tror att det skulle räcka för dem att göra reklam för det nya systemet som ett tillbehör och det skulle sälja galet. Rätt pris och rätt sorts reklam gör nog mycket.

Eller så går det åt helvete som med GC. Vad vet jag. En sak jag vet är iaf att den ser trevlig ut och jag vill ha en, mest för Nintendos exlusiva titlar. Sen kan man ju alltid skaffa 720/Ps4 om det skulle känna behövligt.

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

09/06 -11 14:44 Swires

Swires

4469 XP 624 inlägg

Får se priset och så ska det finnas GTA så blir det ett köp! Ska sälja mitt gamla wii isf då.

3hDe, 1Pl och 75mH

Das Auto

09/06 -11 15:48 kimmme

kimmme

17961 XP 44 inlägg

jag hoppas verkligen dom satsa på hardcore spel  om dom gör det så ska jag sälja mitt wii å köpa detta istället å jag verkligen hoppas man kan köra sina gammla spel på den oxå då ska jag sälja mitt wii

www.greenday.com
www.mychemicalromance.com

Svara

Denna tråd är låst och man kan inte längre skriva inlägg i tråden.

Hoppa till forum

Trådar